Szukaj na tym blogu

sobota, 23 marca 2013

JAK SIĘ POZBYĆ CELULITU

                                     
                                                 http://www.adfreestyle.pl/ref/SeEmOHUdfzW

                               To nie jest kolejna porada jak się pozbyć cellulitu jakby wskazywał na to tytuł mojego posta. ''Jak się pozbyć cellulitu to tytuł filmu polskiej komedii , którą jakiś czas temu obejrzałam i uwierzcie mi ze komedia naprawdę  daje rade obejrzałam ja kilkanaście razy. Opowiada o koleżankach które przezywają niesłychana przygodę. A do tego wszystkiego kobiety okolu 30 lat maja niezła fazę, bo się zjarały marycha .
 Z tekstów można sikać.
 Jeden z nich...

         -.... i nie mów mi ze się nigdy nie przykuwałaś  w sypialni?
- ja to taka bardziej porządna jestem spalam z niewieloma  facetami.
- na raz?
- nie, na raz  to góra jeden.
- góra jeden a drugi co? dół ?

Polecam ta komedia jak ktoś lubi polskie to ostatnimi czasy jedna z lepszych komedii jakie oglądałam.

W film trzeba się wkręcić i dobrze słuchać co mówią a nie tylko oglądać.
Naprawdę niezła bania ktoś kto pisał scenariusz  filmu musiał jarać blanty haha

POLECAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz