Szukaj na tym blogu

czwartek, 21 marca 2013

JAK POZBYLAM SIĘ TRĄDZIKA




TRĄDZIK 

             Trądzik to przekleństwo nie jednej nastolatki i każdy się zastanawia jak się go pozbyć i chociaż wiele różnych środków jest i  rożne firmy reklamują swoje produkty to jednak nie zawsze dają nam takie rezultaty jakich byśmy się spodziewali.

                 Parę lat temu już jako dorosła osoba przezylam straszny szok kiedy to na moich plecach pod wpływem stresu i życiowego przeżycia, pojawił się on, zabójca moich pięknych pleców.
Moje plecy, które każdego lata eksponowałam bluzkami bez ramiączek i z dużymi dekoltami, teraz wyglądały strasznie cale w młodzieńczy trądziku.
Wyobrażacie sobie co ja wtedy przezylam SZOK !!!

Ale na szczęście dla mnie, w tym czasie uczeszczalam do Studium Kosmetycznego, gdzie dziewczyny mogły sobie na moich plecach eksperymentować. Oczyszczanie pleców, peelingi, maseczki, mikrodermobrazja, peeling kawitacyjny, nie obyło się bez bólu  zwłaszcza przy wyciskaniu  ogromnych pryszcz ble.
Ale nie tylko zabiegi kosmetyczne  mi pomogły piłam herbaty z pokrzywy zażywałam  tabletki ziołowe  z bratka, piłam wywary z drożdży które smakowały okropnie . Meka moja trwała 2 miesiące, ale zanim nadeszło lato na dobre miałam znowu piękne plecy. Nie wiem jaka metoda tak naprawdę poskutkowała na pewno wszystko po trochę miało swój udział.
Pozbyłam się wtedy tego bandziora ale moja skora jest nadal tłusta a czasami bardzo tłusta i horror chce powrócić ale nie dopuszczam do tego jak tylko czuje ze coś się pokazuje   natychmiast stosuje metodę doustna ziołowa i oczyszczanie domowymi sposobami .

Polecam wam;

-mydło siarkowe do mycia
-tabletki z bratka polnego
-pijcie dużo herbatek ziołowych (2-3 razy dziennie) to naprawdę pomaga pokrzywa oczyszcza krew
-zamiast toniku można używać wodę utleniona tylko trzeba uważać na włosy i brwi bo mogą się rozjaśnić
-dużo wody mineralnej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz