Szukaj na tym blogu

środa, 20 marca 2013

Powitanie i Wstęp

Witaj 

               Mam na imię Ania i od roku mieszkam w Heidesheim niedaleko Mainz i Wiesbaden. Do Niemiec, z dolnegośląska, przyjechałam prawie 2 lata temu. Nie mam zbyt wielu znajomych bo od razu po przybyciu zaczęłam pracować i nie było czasu na znajomości. Teraz postanowiłam coś zmienić. Z tego względu że moje zainteresowania skupiają się nie tylko na kosmetyce ale na wielu innych rzeczach a w dużej mierze na wykorzystywaniu naturalnych składników takich jak: jajka, miód, cukier, sól, płatki owsiane do stosowania dla upiększenia naszego ciała. Chciałabym się z wami podzielić moją wiedzą i doświadczeniem. Na pewno komuś się to przyda.
  W Polsce ukończyłam 2-letnie studium i otrzymałam dyplom Technika Usług Kosmetycznych. Zajmuje się masażami ciała robieniem henny, depilacją woskiem, nakładaniem sztucznych paznokci i przedłużaniem paznokci żelem czyli tzw. Tipsy, Manicure, pedicure itp. W okolicach Mainz Wiesbaden.
      Wiem jak ciężko jest mieszkać tutaj na obczyźnie nie mogąc się dokładnie porozumieć, a nie jedna z nas z chęcią skorzystałaby z jakiejś usługi  dobroczynnej dla naszego ciała ale nie dokładna znajomość języka często nas blokuje.
Chciałabym otworzyć polski zakład kosmetyczny w Niemczech.
Na dzień dzisiejszy nie mam pojęcia czy taka działalność w tym regionie by się przyjęła, dlatego zaczynam swoją przygodę na terenie Niemiec oferując usługi  w domu, zarówno u mnie jak i u klientów.

 -Jakimi  ofertami byłybyście zainteresowane?
-Jak widzicie przyszłość polskich kosmetyczek w Niemczech?
-Czy ktoś miał już taki pomysł?
-Kosmetyczki , Masażystki i Fryzjerki kontaktujcie się ze mną.
Bardzo proszę o kontakt wspólnie stworzymy perfekcyjny  Polski Salon Kosmetyczny w Niemczech Wiesbaden, Mainz, Ingelheim, Heidesheim, Budenheim 


DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY !!!!





http://www.adfreestyle.pl/ref/SeEmOHUdfzW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz